فروش بهترین تشک سنتی پشمی در یزد

تشک سنتی پشمی یکی از تشک های پر طرفدار و مرغوب می باشد که به دلیل کیفیت بالا مورد پسند مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور واقع شده است. الیاف قابل استفاده در تشک پشمی از پشم گوسفند، بز، شتر و … بوده که در کارگاه های مختلف با بهترین کیفیت دوخته می شود و در ابعاد متنوع ارائه می گردد. در حال حاضر خرید و فروش تشک سنتی پشمی در یزد بسیار پر رونق می باشد.

فروش بهترین تشک سنتی پشمی در یزد

آشنایی با انواع تشک پشمی با طرح سنتی

آشنایی با انواع تشک پشمی با طرح سنتی انواع تشک پشمی با طرح سنتی در ابعاد و اندازه تک نفره و دو نفره تولید می شود. پشم به عنوان یک الیاف طبیعی خوب و کاربردی در صنعت تشک دوزی بوده که از این محصول در دوخت و پر کردن تشک های سنتی استفاده می کنند. مهمترین مزیتی که در خصوص این دسته از تشک ها می توان بیان نمود، مربوط به تنظیم دمای بدن بوده که به نوبه خود در داشتن یک خواب راحت و آرام مؤثر خواهد بود و این نوع تشک ها برای خواب روی زمین گزینه مناسب می باشند.
استفاده از پشم گوسفند در تولید تشک های سنتی خواص و فواید درمانی زیادی داشته و برای کسانی که دچار ناراحتی های پوستی و یا حساسیت و آلرژی دارند، بسیار مفید است و مقدار پشم به کار رفته در هر تشک متفاوت بوده و برای تشک های یک نفره برای ابعاد استاندارد چیزی حدود 3 الی 5 کیلوگرم پشم استفاده می شود. قیمت تشک پشمی سنتی با توجه به نوع پشم به کار رفته در آن، وزن تشک، کیفیت و نوع دوخت و …. متفاوت است.

برترین تولیدکنندگان تشک سنتی پشمی

برترین تولیدکنندگان تشک سنتی پشمی در حال حاضر تولید کنندگان متعددی در حوزه دوخت انواع تشک های سنتی پشمی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین الیاف در حال فعالیت می باشند و با بهره وری از افراد مجرب انواع تشک را در ابعاد و اندازه استاندارد و با دوختی بسیار مطلوب تولید و ارائه می کنند.
بسیاری از تولید کننده ها انواع تشک پشمی را علاوه بر ارائه در بازار داخلی به بسیاری از کشورهای جهان صادر می کنند که به دلیل مرغوبیت در کشورهای مقصد نیز متقاضان زیادی داشته و فروش بالایی دارد.
تشک مهمان پنبه ای در وزن های مختلفی تولید می شود و دوخت خوب و عالی این تشک ها باعث افزایش طول عمر این محصول می گردد و این تشک بسیار نرم و راحت می باشد. تشک مسافرتی راحت معمولا از جنس ابری و یا پشمی بوده که وزن سبک تری نسبت به تشک های دیگر داشته و جابجایی و حمل آن بسیار آسان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما