تولید بهترین تشک مهمان طبی با جنس نخ

تولید بهترین تشک مهمان طبی با جنس نخ در سال های اخیر توسط تولید کنندگان با دستگاه های مخصوص و پیشرفته صورت می گیرد. تولید نمونه های نیمه طبی و فنری نیز با کیفیت عالی در بازار داخلی افزایش داشته است ولی تفاوت قیمت مدل های مزبور به علت کیفیت و نوع تهیه می تواند چالش برانگیز باشد‌. تشک مهمان طبی بیشتر در سایز تکنفره تولید و ارائه می گردد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تولید بهترین تشک مهمان طبی با جنس نخ

مقایسه تشک طبی و دیگر انواع تشک ها

مقایسه تشک طبی و دیگر انواع تشک ها

امروزه تولید تشک طبی و نیمه طبی برای انواع تخت های تک نفره و دو نفره در داخل کشور افزایش یافته است. استفاده از مواد اولیه متفاوت و گوناگون می تواند زمینه ای برای تولید تشک های مختلف برای امراض ستون فقرات و گردن باشد.

در مقایسه تشک طبی و دیگر انواع تشک ها در درجه اول سفتی محصول قابل مشاهده است. تشک های طبی عموما برای افرادی که دچار کمر درد و ضایعات نخاعی و ستون فقرات هستند مورد استفاده قرار می گیرد پس استفاده از تشک نرم با قابلیت ارتجاعی می تواند به تشدید درد افراد مزبور بیانجامد.

تشک های طبی دارای سطحی صاف و سفت بوده و از هیچگونه فنر و فوم قابل انعطافی در داخل محصول به کار نرفته است. این محصول دارای یک لایه فوم سرد بر روی سطح تشک می باشد تا بتواند تنظیم دمایی خوبی را برای فرد مصرف کننده داشته باشد.

فروش عمده تشک مهمان طبی

فروش عمده تشک مهمان طبی

در تولید تشک مهمان پنبه ای، تولید کنندگان این محصول عموما داخل تشک را از فوم ساخته و سطح محصول را از لایه ای پنبه پوشانده‌اند. این امر کاملا سلیقه ای بوده و برای افرادی که خواهان مصرف تشک پنبه ای می باشند، به کار می رود.

فروش عمده تشک مهمان طبی در سایز یک نفره و دو نفره با قیمت های مختلفی صورت می گیرد ولی در کل قیمت تشک های طبی بیشتر از محصولات نیمه طبی و فنری می باشند. در قیمت این محصولات کیفیت محصول، برند تولیدی، سال ضمانت تشک و همچنین مدل های به روز آن تاثیرگذار هستند.

تشک مهمان نخی عموما از آستر و روبه نخی تشکیل شده است که قدرت جذب رطوبت بالایی داشته و در فصول گرم خنک کننده و در فصول سرد گرم کننده می باشد.

این محصول توسط برندهای تولیدی معتبر و نام آشنا در کیفیت های عالی و ممتاز برای صادرات به بیشتر کشورهای همسایه نظیر عراق در نظر گرفته می شود. ابعاد تشک دو نفره و تک نفره این محصول در مدل های مختلف طبق قاعده تعریف شده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما