توزیع کنندگان تشک مهمان ضخیم با جنس پنبه

تشک مهمان که به آن زمین خواب نیز گفته می شود از جمله کالاهای خواب پر کاربرد از زمان‌های قبل تا کنون می باشد. البته با تولید پارچه های و الیاف جدید، انواع متنوع تری از آنها طراحی و عرضه می گردد. تشک مهمان ضخیم یکی از  انواع مختلف آن بوده که در آن از الیاف طبیعی مانند پنبه استفاده شده و روکش هایی از پارچه های بادوام، زیبا و و با قابلیت شست و شوی بالا برای آن در نظر می گیرند. 

در این مطلب به معرفی توزیع کنندگان تشک مهمان ضخیم با جنس پنبه خواهیم پرداخت. 

توزیع کنندگان تشک مهمان ضخیم با جنس پنبه

علت محبوبیت تشک ضخیم چیست؟

علت محبوبیت تشک ضخیم چیست؟ تشک مهمان ضخیم از محبوبیت خاصی برخوردار است. علت این محبوبیت را می ‌توان در موارد زیر عنوان نمود:

وجود الیاف پنبه، یکی از دلایل محبوبیت این تشک است. زیرا این الیاف با هر نوع پوستی سازگار بوده و از ایجاد حساسیت ها و آلرژی ها جلوگیری می کند. هنگام استراحت روی چنین تشکی، احساس گرگرفتگی و حرارت به فرد دست نمی دهد. زیرا جریان هو را به خوبی عبور می دهد.

در واقع هم برای فصل زمستان و هم برای فصل تابستان مناسب می باشد. برای افرادی که قصد استفاده از تختخواب را ندارند بهترین گزینه محسوب می شود. از طرفی به عنوان زیرانداز کنار پشتی نیز قابلیت دارد.

تشک مهمان پنبه ای، به راحتی حالت خود را از دست نمی دهد از طول عمر بالایی هم برخوردار می‌باشد. قابلیت شستشوی پنبه و همچنین روکش آن از دیگر علل محبوبیت این کالای خواب به شمار می رود. همچنین در طراحی و تولید آن از یک  ساک مناسب نیز استفاده می شود تا برای حمل آن هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. 

تشک ضخیم را در شرایط آب و هوایی مختلف می توان بدون دغدغه اینکه دچار نم زدگی و یا پوسیدگی شود، مورد استفاده قرار داد.  به این ترتیب در مناطق مرطوب مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن، سازگاری و همخوانی با اصول آرگونومیک است. از این رو فشاری به ستون فقرات و کمر وارد نمی شود. 

فروش ویژه تشک مهمان ضخیم با جنس پنبه

فروش ویژه تشک مهمان ضخیم با جنس پنبه این سایت، فروش ویژه تشک مهمان ضخیم با جنس پنبه را به صورت عمده و با قیمتی باور نکردنی در سراسر کشور انجام می دهد.

در واقع حذف واسطه های فروش منجر به تعدیل قیمت ها و به ثبات رسیدن بازار شده و اجازه نمی دهد که قیمت ها افزایش پیدا کنند. همچنین سفارشات عمده با تخفیفات ویژه همراه بوده که منجر به کاهش قابل ملاحظه هزینه خرید تشک می شود.

البته جنس پارچه ای که برای دوخت تشک مهمان الیافی به کار می‌رود، نیز در تعیین قیمت آن موثر است. نحوه دوخت و ابعاد تشک هم از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت آن می باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما